19 Temmuz 2011

Migros Mağduru...


Yan taraftaki mahkeme kararından da görebileceğiniz gibi Migros Cevahir firmasından bir alış veriş yaptıktan sonra ödeme yapmak için banka kartımı kasiyere verdim. Kasiyer iki kez banka kartıyla çekim yapmayı denedi ve ikisinde de olmuyor dedi! Bir kez daha denedi bu sefer de "Bakiye yetersiz" dedi. Bunun üzerine başka bir bankanın kredi kartını verdim çekim yapması için. Bu sefer başarmıştı!
Eve dönünce her zaman yaptığım gibi internetten hesap hareketlerini kontrol edince gördüm ki kasiyerin olmuyor dediği çekimler aslında olmuş ve böylelikle iki kez banka kartıyla bir kez de kredi kartıyla ödeme yapmışım.
Hemen ertesi gün Migros'a gidip belgeleriyle birlikte durumu anlattım. Oranın müdürü olduğunu söyleyen bayan ne yazık ki kendisinin birşey yapamayacağını ve durumu merkeze ilettiklerini ve en kısa zamanda bize geri döneceklerini söyledi.
O günden sonra defalarca oraya gitmemize rağmen değişen tek şey bize daha fazla ukala davranmaları oldu!
Sonuçta işi mahkemeye götürmeye karar verdik. Çokta uzun sayılmayacak bir bekleyişten sonra mahkeme bizi haklı buldu ve paramızın geri ödenmesine karar verdi. Bunun üzerine Migros'a tekrar gittik ve paramızı bu mahkeme kararını göstererek geri istedik. Fakat yine vermediler ve bu seferde "avukatlarının konuyla ilgilendiğini ve bize geri döneceklerini" söylediler.
Sonuçta bu mahkeme kararını alıp icra mahkemesine gittik ve şimdi icranın paramızı Migros'tan almasını bekliyoruz.
Bütün bu süreçte en çok zoruma giden Migros'un bir mahalle bakkalı kadar bile ahlaklı davranmaması ve böylesi bir şirket için küçücük bir meblağ olan bu parayı vermemekte bu kadar ısrar etmesi.
Ama tabi Migros'un böyle davranmasındaki en büyük etken Türkiye'de ciddi bir tüketici dayanışması, bilinci v.b. olmaması. Bu nedenle çok rahatlar. Bir müşteri kaybetmek onlar için pek de önemli değil. Ne de olsa onlardan vazgeçmeyecek birçok müşterileri var.
Birgün sizinde başınıza gelebilir. Dikkat!